... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

pondělí 17. prosince 2012

Vánoční výměna


Veselé vánoční svátky ,
ať jsou to časy jak z pohádky.
Do Nového roku vykročte správnou nohou,
Ať se všechna vaše přání splnit mohou ♥

Přeji vám všem ... a navíc těm co jsem nestihla (dle svého plánu) přání ušít  "o)



S chutí a elánem jsem se zapojila do vánoční výměny,kterou organizovala Jana

Ráda by jsem se tu s vámi podělila o nádheru co mi přišla.
Háčkovaná dečka a vločky 



Denisko udělala jsi mi ohromnou radost a háčkovaná krása se mi moc líbí. Háčkování obdivuji  a neumím "o)


Já jsem se držela šití a vznikl tento polštář pro Lenku






2 komentáře:

  1. Ahoj Reni..krásná akce a ten tvůj polštářek je nádherný !!..Ty jsi tak šikovná!!! ještě ,že si ten vyšívák dostala.. ty máš na něj talent ..já jsem jak kopyto..nic nového si neumím vymyslet ..ještě ,že Lenička pro nás ty vyšívky připravuje jinak bych byla v koncích ..moc Ti závidím ,že jsi taková šikula ..
    sněhulák je úžasný a deky taky nádhera!!!!
    Reni přeji Ti krásné vánoce ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥