... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

pátek 28. prosince 2012

dětská peněženka

Dnes jsem se pustila do šití dětské peněženky ... synovci jí slibuji už od léta  a bude mít svátek ,tak bylo třeba jednat "o)

Chtěla jsem peněženku,kde se papírové bankovky zahrkují na zip,prostornou kapsičku na mince a moji oblíbenou karabinku ať je možné peněženku někam bezpečně připnout a zabránit její ztrátě.
S výsledkem jsem spokojená "o)







šila se dobře,tak to asi není poslední dětská peněženka,kterou jsem šila "o)


Hodně štěstí,lásky a spokojenosti v novém roce  ♥

7 komentářů:

  1. super..super..tu by jsi me mohla naucit sit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc povedená. Tak ať se mu v ní pěkně drží a množí korunky....:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Je perfektní a obdivuji tě,tyhle drobnosti mě moc nebaví a tak smekám před takovými šikulkami co to zvládnou levou zadní...

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé,Renčo.Já dnes z té látky ušila Aničce messengera a peněženka by byla príma.Já jí k tomu ušila taštičku na šminky /sponky a gumičky/ :-)))).
    Jinak sedím denně pod lampou a nahřívám si záda, masíruji.Ruka je nic moc,ale už to nemůžu vydržet nešít.Pozdravy všem na Valachách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pobavilo mě,když jsem tvou kabelku viděla. Jani asi přenos myšlenek na dálku,že jsme obě sáhly po stejné látce "o)

      Vymazat
  5. přimlouvám se za foto návod, je nádherná, taky bych takovou ráda zkusila:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥