... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

neděle 16. prosince 2012

Michálce

Sada na přání ... 
zadání znělo pro desetiletou slečnu, má ráda růžovou a fialovou barvu,zvířátka,princezny ...
Při tvorbě této sady mi maminka nechala volnou ruku a jsem jí za to velmi vděčná.Nemám moc ráda,když se musím držet konkrétního zadání.Při šití se často mění i má vlastní představa "o)
A šití deky s aplikací je opravdu zábava a tak trochu překvapení co se z toho nakonec vyklube. Neskromně si myslím,že tato se vyklubala do krásy :o)
K dece jsou ještě dva polštářky a závěsy 
















A něco pro bratra ...




toto je výsledek téměř týdenního šití v každé volné chvíli.
Taky jsem si uvědomila,že kovářova kobyla chodí bosa -takže moje novoroční předsevzetí zní,že nově s novýma znalostmi v šití obšiji dětem pokojíčky :o)

Přeji krásné dny nejen ty předvánoční 

11 komentářů:

  1. Renčo, smekám. To holčičí se mi moc líbilo a se zájmem si to prohlížela, ale ta klučicí verze mě dostala. Fakt perfektní...:-D

    OdpovědětVymazat
  2. super,super,super !!!!!!!!!!!!!!!§

    OdpovědětVymazat
  3. Aplikace úžasné..hned bych chtěla být malou Michalkou:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Renčí,já si říkám,že mezi námi vázne komunikace.No a už chápu.Ty tedy válíš, jedeš jak fretka.Všechno je nádherné.Šikulka..........Pozdravuj děti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))) je pravda,že jsem toho teď u netu moc nenaseděla a pořád ještě mám restíky do vánoc musím ještě ušít pastelkovník a tutu sukýnku.Dnes,ale odpočívám , doženu spánkový deficit "o)

      Vymazat
  5. holky děkuji,jsem moc ráda,že se líbí ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Renčo, smekám, máš to všechno perfektní... krásné moooc!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Teda ty šiješ jako o život. A ještě krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. prekrásna deka i vankúšiky, Michálka bude nadšená !!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥