... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

pátek 7. prosince 2012

deky z lásky

Patřím k těm co rády šijí v noci.Je ticho,děti spí a ten čas patří jen mě.... co si budeme povídat,rána jsou malinko horší "o)

Dnes se mi šilo hezky a někdy kolem 2hod. jsem dokončila  deku pro Natálku.
Je to moje první deka pro deky z lásky 

Výzva to byla veliká,snažila jsem se deku zpracovat jak nejlépe umím ,tak snad jsem to holkám,které šily panely s dinosaury nepokazila a Natálce se bude líbit.
Quiltovat moc neumím,proto jsem deku raději jen jednoduše prošila.

Natálko ta je pro tebe ♥











8 komentářů:

  1. krásná :-)to je šlechetné gesto ..myslím že Natálka bude moc ráda za tuhle krásnou deku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Juva,ta je veselá, vyvedla se. A jdu Ti hned napsat mailík, bo by se to tady nevešlo, papa :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásná a máš můj obdiv, jaks ji zkompletovala!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. No vidím, že při té převánoční smršti krásných dek budu muset sebrat hodně odvahy a drzosti na další šití. Reni, tvé deky jsou kouzelné. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,kde se na tebe hrabu "o)
      ale děkuji za milý komentář,potěšil mě ♥

      Vymazat
  5. Renatko, deka pro Natálku se Ti moc povedla. Je půvabná a veselá a naprosto mě dostaly ty "prahory" na dolním a horním okraji, to se Ti moc povedlo, skvělý nápad.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥