... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

pátek 27. ledna 2012

Věděla jsi,že ...

Největší překvapení pro mě bylo,že Tonne Finnanger je žena !!! Někde na netu jsem pod tímto jménem viděla fotku muže a od té doby jsem si myslela,že Tildu vymyslel muž – a příznávám bylo mi to divné :o)

Info jsem čerpala tady :
http://www.tildasworld.com
 
Tonne Finnanger  je návrhářka a majitelka značky Tilda.
Vyrůstala v Oslu,hlavním městě Norska.
Měla vždy ráda umění a řemeslo.Inspirovali jí členové rodiny.
Brzy začala zkoumat jak by si vydělala na živobytí svým talentem.Jejím snem bylo dělat panenky a scenérie pro animované filmy,zatím co v reálném životě pracovala v obchodě řemesel.
Tato kombinace je to co nakonec vedlo k myšlence vzniku Tilda.Tildu začala v roce 1999 v 25letech.
Nyní žije se svým přítelem a psem.Má své studio.



.
Tilda je nevíce známá pro náladové,komické a naivní postavy v podobě zvířat a panenek.Tento svět je bezpochyby ženský vyznačuje se rozpoznatelnými rysy obličeje ,se dvěma tečkami pro oči a růžovými tvářemi.
Svět Tilda se skládá z knih řemeslné výroby pro šití  a papírového řemesla.
Tyto výrobky jsou vyráběny a distribuovány Hobby Panduro a jsou k dispozici ve většině Evropy.Knihy jsou k dispozici i v jiných částech světa jako jsou USA,Austrálie a Čína.
Tlda knihy jsou publikovány v mnoha jazycích -
Angličtina, němčina, španělština, italština, maďarština, holandština, finština, Francouština a Čínsky

Originální tituly jsou publikovány norským Vydavatel
Cappelen Damm.







5 komentářů:

  1. Renčo díky za informace, věděla jsem, že je to ženská, ale tím moje vědomosti končili, už vím víc :o). A Tvoje Tildičky jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. A teď jsem si všimla, že máš u mě odkaz na můj starý blog, tak jestli si chceš opravit - www.uvincenta.blogspot.com :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Reni asi Ťa neprekvapím, ja som to vedela:-))A súhlasím s Martinkou, šiješ krásavičky ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Holky děkuju.
    Blog si hned opravím,děkuju za upozornění :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za informace, pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥