... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

sobota 4. února 2012

Maškarní karneval

Každoročně s dětma vyrážíme na maškarní karneval.To je událost,která se neobejde bez přípravy.Vymýšlím masky a šiju s radostí svým dětem a někdy i dětem kamarádek.

Letos jsem Jolance šila na její přání šatičky pro vílu.
Látku na šaty jsem použila recy z šatů ze sekáče za 20,-kč.Celé jsem je rozpárala a přestříhala,aby byly na Jolanku.Práce to nebyla moc zábavná,protože satém se extrémě třepil-šila jsem co nejrychleji ať se mi to celé nerozpadne pod rukama :o) Stvořila jsem i čelenku do vlasů.
Jolanka si domalovala masku na obličej.
Doplňky křídla a hulku jsme koupily.






Jakub má kostým pavouka-křižáka.Vyřádila jsem se na pavučinách :o)























A tak šel čas :

2010 a všichni kluci chtěli být želvy Ninja .
Kostýmy jsem vymyslela a ušila krunýře-batohy,které nemám vyfocené "o)
Kluci-bráchvé od kamarádky



To je muj Kubík a Jolance jsem ušila muchomůrku








2009  Jakub jako Herry Potter .Moc se mi v této masce líbil,nevím jestli to ovlivňuje fakt,že jsem milovnice HP :o)




2007 Kuba klaun















a děti kamarádek v kostýmech co jsem stvořila.
Princezna (ušitá ze saténového povlečení)  a Kašpárek 




2006 Kubík čmelák a děti kamarádky jsem nastrojila jako Ninju a Princeznu



2005 Kubíček zajíček Ušáček


a pro prcka od kamarádky stejný střih kostýmu,ale čert 


a končíme.Můj první kostým a Kubíkův první maškarní.Převlekla jsem ho za koťátko.Ach kde jsou ty časy ? Já jsem byla o pár kg lehčí a on byl tak sladký :o)


2 komentáře:

  1. Reni, jsi šikovná mamina, tohle každá neumí :-) Mohla by sis založit půjčovnu kostýmů :-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné a jeste dodám fotku hurvínka :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥