... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

pátek 6. ledna 2012

Ušito s láskou ♥

Deku měla Jolanka slíbenou už od srpna,kdy dostal na narozeniny od maminky deku její brácha :o)
Šití pro moje děti mi opravdu přináší radost,přímo se s tím mazlím a vychutnávám si každý steh.Šiju s radostí a tak,aby se šitá věc mé ratolesti líbila a protože je oba moc dobře znám většinou se mi to i povede.Uvidím co na svou deku řekne zítra Jolanka ...

Představa byla ušít deku pro Jolanku.Jolča má ráda sladké barvy,miluje srdíčka a motýlky a vubec je taková něžně holčičková-jako ta deka.

Neumím kreslit a proto při tvorbě aplikací musím čerpat inspiraci někde.. tentokrát jsem použila brožurku Veselá okna 

a tady už hotová deka











 









5 komentářů:

  1. Reni to je krása ..nádherná deka a dík za návod na aplikace ...taky nejsem kamarád s pastelkama :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko jedním slovem - náááádhra!

    OdpovědětVymazat
  3. Deka je nááádherná. Aplikace jsou úplně dokonalé!!! Dobrý nápad s knížečkou, neumím nakreslit ani domeček.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná Renato, naprosto úžasná!!!
    Inspiraci používám stejnou, Topp knížek mám plnou poličku, jsou tam prima nápady ...

    OdpovědětVymazat
  5. děkuju za krásné komenáře ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥