... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

pondělí 28. ledna 2013

je to holčička - chlapeček

U kamarádky jsem načerpala inspiraci pro tyto šité obrázky.Myšlenka byla stejná,ale ušité byly zcela jinak.

Tyto jsou v mém podání.Nejdříve jsem ušila obrázky na památku svým dětem,ale měly takový úspěch,že je šiji pořád rodině,známým,jako dárky k narození dítka ...
Na obrázku je jméno,datum narození,čas,porodní váha a míra 
Dítě má památku,rodina nezapomene tyto údaje "o) a navíc získáte hezkou originální dekoraci na zeď třeba do dětského pokojíčku.

No a protože mají takový úspěch a nápad se líbí rozhodla jsem se je šít i pro ostatní. Můj obchůdek na Fleru bude obohacen o nový produkt :o) 
Kdyby některá z vás měla zájem,napište mi a domluvíme se bez poplatku na Fleru. 

synovi











dceři
omlouvám se,ale tato fotka odmítá spolupracovat :o(







synovci









dárek 





3 komentáře:

Děkuji za komentář ♥