... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

pondělí 29. října 2012

druhá taška na notebook

Máme s Míšou stejné notebooky a teď už i téměř stejné tašky.

Tady je ta moje:








a ještě obal na teblet pro desetiletou slečnu:





A kdo má chuť zapojit se do vánoční výměny mrkněte k Janě na blog ♥ 


7 komentářů:

  1. Jsou moc pěkný, ta fialová jim moc sluší:))

    OdpovědětVymazat
  2. Renčo já se picnu, teda že ušiješ jeden obal na notebook, to jsem ještě rozchodila, ale DVA a ještě jeden na tablet, to už fakt nechápu ♥♥♥
    obrovská úcta!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni nepicej se "o)
      pošli mi rozměry toho tvého a ušiji třetí :o)
      děkuji za komentáře,udělaly mi radost ♥

      Vymazat
  3. Ahoj Renatko,já ti nemám kam napsat.Písni mi prosím na email fialka012@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Júva, a krásná sovičková látečka k tomu, pleskám :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko,
    jé obal na tablet :-)
    Myslím, že i k nám dorazí Ježíšek, ale obal asi nezvládne ušít, budu mu muset pomoci ;-)
    Mohu Vás moc poprosit o návod, rozměry jak na něj?
    Díky moc!
    Ilona.Rezaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥