... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

středa 20. ledna 2016

365

Krásný leden. Začíná nový rok. Mám spoustu plánů a moc se na něj těším ...
Na FB jsem narazila na zajímavý Australský projekt, který mě zaujal.
Je to společné šití. Stačí se zaregistrovat, každý den mi přijde do mailu jeden patchworkový bloček. Ušiji, celý týden vyfotím a jedu dál.
To nám ten rok hezky uběhne :)
Na konci mě čeká odměna za píli a to quilt o rozměru 230 x 230 cm.

Uvědomila jsem si, že už jsem se dlouho nezúčastnila společného šití, která bych neorganizovala.
Rozhodla jsem se připojit. Jsem nadšená je to opravdu relax, na nic nemusím myslet, jen si užívám šití :)

Pokud máte chuť se zapojit také, šup do toho :)

http://www.365challenge.com.au/
stránky na facebooku tady >>>
a československá skupina na facebooku tady >>>


Třetí týden

Druhý týden

První týden



Takto má vypadat naše roční práce.
Už ho vidím v červené :)


6 komentářů:

  1. Krásné barvičky a bločky:-)))
    Také jsem se o této akci dozvěděla, ale nějak jsem se k tomu nedokopala, patrně bych to ve třetině vzdala:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo tak to je krása, ale to bych nedala. Moc děkuju za látky a nit, to byl tedy fofr moc děkuju :)
    Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem šťastná s každým spokojeným zákazníkem :)

      Vymazat
  3. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:) krásne fotky:))

    OdpovědětVymazat
  4. I really like and appreciate your post.Thanks Again. Keep writing.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥