... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

čtvrtek 4. září 2014

144 Anička

Dečka do projektu Deky z lásky pro Aničku.
A někdy to tak je, přes to, že je dečka malá, šila jsem jí dlouho "o) Ani nevím čím to ? Dečka je oboustranná, protože na zádičkách má obrázkové panely. Proto jsem ani nequiltovala, jen jsem dečku prošila.









přáníčko Aničce vyrobila MiHa



Milá Aničko ať ti dečka udělá radost a zdají se ti pod ní krásné sny ♥

6 komentářů:

  1. Je moc hezká, super nápad s tím panelem na zádíčka.

    OdpovědětVymazat
  2. jé, už i logo. To je super. Krásnou ji máš

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, nádherná. Nevím, která strana se mi líbí více. Je to skvělý nápad, oboustranné provedení :-)

    OdpovědětVymazat
  4. děvčata děkuji za komentáře. Dělají mi radost

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥