... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

pátek 29. srpna 2014

školní výbava

uteklo to ... letos nastupuje školní docházku naše "malá" holčička :o) a to by ani nešlo, aby jí maminka neušila školní výbavu ... vždyť už jsem to trénovala u prvního dítka dávno školou povinného "o)
Jsem ráda, že děti moje šité věci s nadšením nosí, oni mají něco od maminky a já mám co s láskou šít "o)

s peněženkou jsem moc spokojená, moje děti dojíždějí autobusem. Peněženka je nezbytná ...





 peněženka na autobus, pouzdro a pytlík na tělocvik:


pouzdro, ryze holčičí :



Jolanko ať se ti ve škole líbí a chodíš tam s radostí ♥

3 komentáře:

  1. Moc pěkné, odivuju hlavně pouzdro, na to bych si netroufla.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. To se to bude chodit do školy. Ale lituji každé dojíždějící dítě, mají ty děti oproti ostatním víc starostí. Příprava na život.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥