... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

sobota 4. ledna 2014

ZŠ Huslenky 2014

V sobotu 11.1. 2014 se bude konat večírek ZŠHuslenky ,
pro velký úspěch opět v retro stylu.
Jsem jedna s organizátorek a kdyby jste chtěly přispět dárkem do tomboly budu moc ráda. 
Za každý dar předem DĚKUJI ♥

Samozřejmě musím jít příkladem a tak Vám představuji svůj letošní dar ♥

... kdo šije moc dobře ví jaké to je shromažďovat kousky látek ,které jsou moc malé na samostatný projekt ,ale zase ještě dost velké na vyhození. Já je uchovávám v kufru " zbytkáči " 
Tento kufr jsem se rozhodla provětrat ... a tak jsem se rozjela ,při řezání proužku,že mám ještě na jednu deku :o)

A tady je ... veselá,barevná ,proužkatá










vyšila jsem památeční cedulku 



a svoje logo 


5 komentářů:

  1. Krásná práce! A výborná inspirace na zpracování zbytků:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, deka je super "divočina " a tak to má být :-) Taky sbírám každý kousíček a pak šiju "divočiny" zatím ale jenom malinký. Zatím jsem se ještě nepustila do velkýho kusu. No uvidíme v budoucnu :-)
    Taky chválím polštářky a taky deky šité koncem roku. Máš to moc pěkné.
    A na závěr přeji šťastný rok 2014, plný tvůrčí inspirace .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a s chutí se pusť do velkého šití ... nic to není :o)

      Vymazat
  3. Miluju scrapy a tenhle je krásný, čistý, veselý a radostný. Tleskám.

    OdpovědětVymazat
  4. Deka je fantastická, věci ze zbytků někdy vypadají líp, než naplánované designy. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥