... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

středa 16. října 2013

deky z lásky

Kubiček 68 a deka pro něj :









pro Vojtíška 75 jsem vytvořila tento panel na tučňákovou deku




Pro Vojtíškovy bratry vznikly tyto polštáře 



Jiřík chtěl polštářek s pandou





Lukášek má polštářek s medvídkem Pu


Sašínek má dva bratry a pro ty jsem ušila polštáře



Robertovi s moderním autem                           





Františkovi s autem a medvědem                    






Další bloky na deku jsou pro Stáničku 72 a ty jsem vyšívala,protože Stánička nevidí. Jak jste si jistě domysleli má ráda hudbu.






Milé děti ať máte s nových dek a polštářků radost ,tak jako já když jsem je pro vás šila.

11 komentářů:

  1. No, páni. Ty jedeš Renátko jako továrna na sny :-) Všechny panely i deka jsou nádherné, dala sis s tím hodně práce, která jde vidět. Děti budou mít obrovitánskou radost. Těším se na tučňákové pokračování o víkendu ve Vlašimi. Zatím papa :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No já tady valím bulvy, tolik se toho snad u normálních lidí ani nedá stihnout:-) A obrázky jsou tedy prvotřídní. Tučňák je naprosto bezvadný, taky se těším na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásná deka ♥a polstáre k pomuchlování :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pááni... Reni ty jsou výstavní!

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, jsi neuvěřitelná, tolik krásných věcí! A ta deka je prostě úžasná, kouzelně dětská.

    OdpovědětVymazat
  6. Reni, si tak šikovnááá, deka je úžasná a vankúšiky krásne komplet všetky, bločky tak isto, to bude kopa radosti ♥ jaj a a aby som nezabudla:-) máš krásnu novú fotku, si cica mica:-) ♥

    OdpovědětVymazat
  7. holky děkuju ♥
    ty vaše komentáře krásně hladí .... moc to pro mě znamená ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Reni ..to je sen ta Tvoje deka i polštářky jsou kouzelné ..♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥