... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

sobota 4. května 2013

Tatínkovi a dědečkovi k 60. narozeninám

Tato deka je moje srdeční záležitost "o)
Je šitá k 60 narozeninám mému tatínkovi. 
Strom znázorňuje rodinu a u stromu jsou fotografie mě a mých třech sourozenců. Vnoučata jsou v liště nad středem a to celkem 6,každý po jedné fotečce a řadila jsem je od nejdříve nerozených "o)
V spodní liště jsou vnoučata -sourozenci,na fotce společně.

Techniku šití s fotkami jsem použila poprvé a nakonec jsem fotografie nechala přenést na látku u odborníků ve fotolabu.Je to docela drahé,ale prý to vydrží ...









Nechali jsme společně udělat ještě jeden dárek.
Je to dřevoryt a je na něm chalupa kde se taťka narodil.
Zítra uvidíme jestli dárky oslavence potěší ...



Deka se líbila ... taťka si jen dělal hlavu s tím kam jí vystaví "o)


11 komentářů:

  1. Zajímavé, myslím, že ho to dost dojme.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná práce :-) určitě potěší

    OdpovědětVymazat
  3. Reni♥ deka je moc pěkná a hlavně určitě potěší ,deka i ten druhý dárek ..já Ti můžu jen závidět krásnou zítřejší oslavu a hlavně ,že máš ještě tatínka ...přeji jemu i vám hodně společných let..T

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto bude naj darček ... aj deka aj chalúpka sú absol[tne fantastické !!!

    OdpovědětVymazat
  5. No to sú úžasné darčeky Reni, krásne nápady, radosť bude veľkáááá ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, tak to je dáreček. Fantastický nápad i provedení, Reni. Ať se oslava vydaří :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně jsi ji vymyslela. Smekám. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. holky zlaté,děkuji za všechny milé komentáře ♥

    OdpovědětVymazat
  9. There's a ton additional to your X-Factor likewise.

    my weblog :: simply click the next internet page

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že takové dárky se musí líbit .. jsi šikala, deka je bezva .. a nebo je to nástěnný quilt? :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥