... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

neděle 17. března 2013

Polštáře,polštáře a zase polštáře

Mamča chtěla polštáře v barvě,kterou moc nemusím a to v modré ... porvala jsem se s tím jak to šlo "o)
S velkou chutí jsem si opět zavyšívala.














A dlouho slibovaný polštář pro Kubíka ,sám si vybral všechny vyšivky ... první byl maják.
Byl u nás na návštěvě 6letý syn od kamarádky ,díval se na polštář ...uznale pokýval hlavou a řekl " hmm teto ,ty fakt šiješ dobře " :o))) to bylo ocenění ! Musím mu také nějaký polštářek ušít za odměnu "o)




8 komentářů:

  1. jsou krásné vsechny!! modrou moc nemusim..ale tahle provedeni a vysivky se mi moc líbí ..a Kubík má nádherný polstár :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej Míšo ty jsi rychlá !
      Děkuji za milý komentář ... potěšil ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Reni jdu kouknou co je to za princeznu na hrášku :-))Ty jedna brepto§!♥ krásné jsou a koukám a říkám si :já se picnu zrovna jsem dnes tyhle vyšívky přidávala ..jen tu holčičku co máš na tom béžovém nemám ,ale mám zase kluka v kalhotkách s kapsama .-))

    OdpovědětVymazat
  3. No teda ty jsi výkonná. Krásné výšivky, provedení, všechno. A koukám, že quiltuješ jak drak a pak prý neumíš. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) Jani já teď proquiltuju uplně vše co jen trochu jde ... trénuju na deky "o)
      Děkuji za milé komentáře ♥

      Vymazat
  4. Týýý jo.... fakt paráda, hodily by se mi do ložnice:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, já modrou moc ráda, kdyby někde zbylo :-) Jsou překrásné, jak poštáře, tak výšivky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥