... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

čtvrtek 29. listopadu 2012

deka s andělkou

Deku jsem šila na přání.
Bude to dárek ke křtinám od kmotřičky.
Zadání znělo : 
pro holčičku,růžovou
s andílkem
s modlitbičkou 

Mám ráda výzvy a s chutí jsem se do deky pustila i když přiznávám,že nápad a podoba deky nějakou chvíli "zrály" v mé hlavě "o)













další výrobek,který mi umožnil vytvořit můj nový vyšívací stroj.
Tento je pro malinkou slečnu,které bude patřit deka.
Nápad mám od kamarádky,která vyšívala obrázky křížkovým stehem.Teoreticky vyšívat umím taky,ale kde na to vzít čas? Takhle mě to bavilo víc :o)
Určitě to není můj poslední obrázek děťátku na tělo!
Je na něm jméno,datum a čas narození,váha a míra. 
A jak se líbí tobě?


9 komentářů:

  1. Ve skutecnosti je to vsechno dalééééééééééééékko krásnejsi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. to je jako kritika toho jak jsi deku nafotila? "o)
    já myslím,že fotky jsou za daných podmínek pěkné

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná Reni, ti ptáčkové na růžovém puntíku se mi moóc líbí.....
    Koukám že máte s Míšou dělbu práce ... jedna šije druhá fotí:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Renčo je úžasná a jsem moc ráda, že si vyšívák konečně užíváš!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. No to sis teda vyhrála. Líbí se ta modlitbička. když jsem byla malá, modlili jsme se k andílkovi, který držel v ruce srdíčko a vždy ráno jsme našli v srdíčku nějakou sladkost. Úžasná deka. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko....myslím,že přání jsi splnila na výbornou...deka určitě potěší

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, zdravím z Valašska na Valašsko!

    OdpovědětVymazat
  8. Holky děkuji za krásné komentáře ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Renatko, projíždím tvůj blog a smekám klobouk. Jsi velká šikulka. Tato deka mi teď padla do oka, je opravdu krásná. Ahojky. Lenka
    PS: děkuju za návštěvu u mě

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥