... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

čtvrtek 10. května 2012

hurááá mám hotovo !

Dětem jsme minulý rok koupili trampolínu.Jenže zřejmě to byl nějaký vadný kus.Popraskal nám materiál na sloupcích trampolíny,co držel síť.Nezbylo mi než se pustit do opravy.Práce to byla úmorná a nedařilo se mi.Taky jsem šití sloupků mnohokrát odložila a rychle,aby se neřeklo ušila něco jiného-samozřejmě důležitějšího :oD

Jestli někoho z vás čeká tahle nezáživná práce taky,dovoluji si radu : NEPÁRAT SÍŤ S PLASTOVÉHO MATERIÁLU !!!
To jsem udělala já,poškozený materiál na sloupky jsem vypárala a bylo to ! Síť se mi asi o 0.5m vytáhla o proti původní velikosti a měla jsem co dělat,aby jsem jí nařasila nazpátek,na požadovaný rozměr.

Časem mě ještě čeká obšití modrého lemu,krytu pružin.Taky se potvůrka trhá ...
Naše trampolína v Ikea oblečku "o)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥