... Všechno vždycky končí dobře. Pokud ne, ještě to není konec.

středa 4. dubna 2012

Nová Tilda

Motýlek pro radost.
Hned jak jsem otevřela novou Tildu,padl mi do oka tento buclatý motýlek.Moc se mi líbí a určitě jich ušiju víc.
Tak zatím tento jeden :o)





8 komentářů:

  1. Reni ten je krásný ..fňuk já se těch knih snad nedočkám :-((

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásnej, Renčo, až jsem začla uvažovat o objednání Tilda knížky na Bookdepository... která to je, prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ji tady,mrkni a je opravdu super :o)
      http://renata-mojesiti.blogspot.com/2012/02/ja-mam-takovou-radost.html

      Vymazat
  3. Renatko,motýl je fakt boží,pohodář nebo pohodářka.....a ten punťový obleček

    OdpovědětVymazat
  4. holky jste zlaté děkuji za komentáře ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, je to ten nejkrásnější motýl, co u nás kdy lítal. No, trošku se přepapal, chudáček, tak teď taky u nás posedává na parapetu. Koukám, Reni, že máš v květináči u okna fialový čtyřlístek. Víš, že pan zahradník Lebiš má tuto pokojovku jako novinku pro venkovní výsadbu do truhlíku? Já to tedy určitě zkusím, v polostínu to bude vypadat moc hezky. Měj se krásně a děkuji moc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch čtyřlístkách jsem to nevěděla.A jsem moc ráda,že se jím u mě daří aspoň vevnitř.Venku mívám každoročně převislé muškáty-vsázím na jistotu "o)

      Vymazat

Děkuji za komentář ♥